HTML

zutyu

zutyu

Friss topikok

Linkblog

Shopingolni másképp

2008.10.13. 06:57 zutyu1

Voltam a napokban egy igazi hlyi diszkontban. Hát az óriási. Mindenből óriási a választák, minden kibaszott jó minőségű és így minden kurva drága. de mondjuk egy 120 eurós bevásárlás (ugye kb 30 ezer forint) hát az nem olyan, mint otthon. otthopn mindent drágábban adnak. aztán van képük kiírni, hogy akció. Én sütötökkrémleves alapanyaglért kaptrattam Király úr receptje alapján (egyszer majd beírom, mert fantasztikus), Tarrzan elvtárds pedig a lazacos csodájához keresett alpanyagokat. pERSZE KERÜLT A KOSARUNKBA RENGETEGT SÖR, NEGYVEN LITER ÁSVÁNYVÍZ, CSOKI, CUKORKA, (a nagybetű véletlen, de már nem írom át, sorry), fúszer, gyümölcs, tojás, tej, kávé, körömvágfóü olló, szóval mminden kijött. és a fizetésnél itt úgy van, hog nem van szalag. egyik kocsiból átpakolnak a másikba. a hentes? hát az meg óriási. kitöltesz egy papíart, hogy Te ebből és ebből akarol és kapol aztán egy sorszámot, no a bélák(copyrght Harangozó testvérek) az ALAPJÁN RAKJÁK ÖSZE A CUCCAID.  

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zutyu.blog.hu/api/trackback/id/tr44710948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsza 2008.10.14. 14:53:58

Itthon se rossz. Szóltak reggel, hogy jött liszt a Lehel csarnokba, elkéredzkedtem Marcitól, szerencsére még időben érkeztem, pedig itt már nincs tömegközlekedés, a benzin meg aranyárban van, a taxikat elvettem az állam, azzal hozzák fel vidékről a disznókat. Két-három órát álltam sorban, a jegyre csak három kiló lisztet adtak, pedig a jegy alapján 5 kilóra lennék jogosult, így most ugrott 2 kiló, na, ezen jól felkúrtam magam, mert egy kiló lisztért kaptam volna egy doboz cigit. Viszont szerencsére éppen hoztak krumplit a piacra, vettem egy zsákkal, fölvittem a Fillér utcába. Nagy volt otthon a boldogság, de a cipekedéstől sajnos kiújult a lumbágóm. Mindegy, jön a tél, a tűzifát meg nem a jézuska hozza. Kimentem a Marczibányi térre fát vágni, és egy öl fáért hazahozott egy paraszt lovaskocsival.

bohus 2008.10.15. 14:48:30

kedves tsza, ha tüzelőre van szüksége, a parkettám még eladó. cserébe bármilyen feketevágásból származó húsételt elfogadok.

tsza 2008.10.22. 15:27:05

Péter, van lóhúsom. mehetek a fáért?
süti beállítások módosítása