HTML

zutyu

zutyu

Friss topikok

Linkblog

Vendéglátás Danubius módra 2: Wifi aranyáron

2008.11.24. 14:43 zutyu1

 

 
 
A szálloda, ahol eltöltöttünk három napot ötvözete annak, miért nem szeretik egyes turisták a hazánkat. Mert itt nem a vendéglátás, hanem a lenyúlás az üzletpolitika. VGan például pénzes wifi, Bruxxelleseben ugye minden buszmegállóban van ingyen wiwfi, egy pesti négycsillagos szállóban pénzért van. 100 perc 3500 forint, viszont a korlátlan tízezer, de azt nem reklámozzák, az van kiírtva a legkisebb betűkkel, eszükbe se jut, hogy szóljanak. Az utolsó nap mondták, miért voltunk hülyék, a három 100     perces kártya áráért kaphattunk korlátlan hozzáférést. Mindegy elvoltunk mi a háromszáz percnyivel, amiből praktikusan 140-et használhattunk el, többre nem adott lehetőséget.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zutyu.blog.hu/api/trackback/id/tr47785951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zutyu1 2008.11.24. 16:34:58

szia,

nem olvastam korábban. én kissé megcsúsztaam ezzel a sztorival, mert valamikor október elején teszteltem ezt aa remek hotelt. mindenesetre talán nem baaj, hogy többen is megírjuk, hogyy szar a hely.

TH 2008.11.24. 17:35:04

Ez az elmebaj Németországban is divatos, és én már ott sem értettem.
süti beállítások módosítása